nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

41-22..........

Kategori:Allmänt

 
Bobrovsky tar 39/41 skott. Herregud vad bra den killen är i år. Jag pallar inte att han förstörde natten för mig. Känns riktigt tungt nu i april. Något litet saknas varje natt. Inatt hade jag gått plus om exempelvis Minnesota hade vunnit eller om det bara kunde blivit ett till mål i Edmonton-Calgary... Så slutar det självklart 1-4 i den matchen, hur surt som helst. Den andre april låg jag på 48 units, sen började april-raset. Nu ligger jag på 17,5. Men jag kommer kämpa vidare.
 
Två matcher ikväll och en inatt. Forsberg väntas göra debut för Nashville inatt!
 
Kvällens matcher:
 
St. Louis Blues - Chicago Blackhawks
Buffalo Sabres - Tampa Bay Lightning
 
Nattens matcher:
 
Nashville Predators - Detroit Red Wings
 
Får se om jag ens kommer röra något inatt, tycker det ser ut som riktigt svåra matcher att tippa på förhand. Hur tänker ni? Hörs senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: