nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-matcher 14-15/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Jag ska iväg en stund närsomhelst så jag uppdaterar senare matcher i detta inlägget när jag kommer hem. Börjar med första matchen nu innan jag drar dock.
 
St. Louis Blues - Chicago Blackhawks:
 
Testar U5,5 1,68 pga att målvakterna är heta i laget.
 
Buffalo Sabres - Tampa Bay Lightning:
 
Kvällen började bra med U5,5 i matchen mellan Blues-Hawks. Nu är det dags för Buffalo-Tampa. Tampa ställer Bishop vid sidan och startar med Garon i mål. Hmm tror inte det är ett smart drag. Får dock ingen feeling på något speciellt i matchen, hade väl isf varit ML Buffalo. Men nja, jag skippar helt enkelt spel här.
 
Nashville Predators - Detroit Red Wings:
 
Nashville fortsätter att dra på sig förluster och en fråga man ställer sig är: hur kan laget ligger på en 13e plats... Så sjukt dåligt. Jag testar Nashville inatt igen, det måste vända någon gång. Jag gillar att man får Nashville som underdogs till höga ML 2,10 emot usla Detroit! Detroit som för övrigt är, om de missar slutspel, den största floppen denna säsong. Skulle dock inte förvåna mig om Detroit vinner nu, med tanke på att Detroit är ett av de äckligaste lagen att tippa på. Då de alltid, när man lägger på dom, förlorar och när man inte lägger på dom, så vinner de... Nashville ML 2,10 testas.Förövrigt väntas även Filip Forsberg göra sin första NHL match med Nashville inatt. Ska bli intressant att se och man hoppas ju såklart att han gör mål!
 
 
Intressanta spel:
 
Blues-Hawks U5,5 1,68
Nashville ML 2,10
 
Måste dra nu uppdaterar senare. Såja, uppdaterat och klart!
 
Things are gonna change för Nashville nu. Och lyckas Nashville med en vinst så blir denna natten en av de bästa på länge för bloggen i denna dystra april-månad.
 
Lycka till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: