nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 9/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Hej vänner! Tagga NHL? Sex ganska så svåra matcher inatt enligt mig. Men det är ju NHL, mesta är svårt i den ligan. Men nu ska vi vinna lite units inatt! Såhär tänker jag:
 
Boston Bruins - Carolina Hurricanes:
 
Pallar inte ML oddset på Bruins... Svårt att spela här, då jag inte riktigt hittar något värde i oddsen. Boston inte riktigt sig själva i år och spelar med obalanserat spel. När det gäller Carolina så lider jag med fansen där. Tänk vilken bra start det blev på säsongen och sen bara rasar Carolina ihop totalt. Boston Ö2,5 1,57 är det jag testar här.
 
Toronto Maple Leafs - NY Rangers: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Colorado Avalanche - Calgary Flames:
 
Gillar inte attspela ML här, då båda lagen suger just nu. Hade spelat Colorado, men gillar inte att Calgary har fem raka förluster. Det brukar inte byggas på för mycket i förlust-streaks på NHL. Spelar dock Ö5,5 2,05, då detta är två lag som brukar bjuda på och göra mycket mål.
 
Anaheim Ducks - Edmonton Oilers: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Vancouver Canucks - Phoenix Coyotes:
 
Vancouver ML 1,58 är ok. Lågt men vill försöka hitta tillbaka till vinnarspåret i All-in singlarna. Så kör Vancouver ML som nattens All-in singel. Vancouver är väldigt mycket upp och ned i år och detta är ingen självklar vinst för Vancouver. Dock så har Phoenix tre raka hemmavinster nu och på bortaplan är Phoenix svaga.
 
 
Intressanta spel:
 
Boston Ö2,5 1,57
Colorado-Flames Ö5,5 2,05
Vancouver ML 1,58
 
Lägger upp spel här: http://www.spreadsheet.se/255711
 
Nattens All-in singel: Vancouver ML
 
 
 In blue we believe
 
Hörs vänner och lycka till inatt så ökar vi units tillsammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: