nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 17/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Dags för nytt inlägg. Har kollat SM-finalen tidigare idag, det känns som om Skellefteå tar denna finalserie väldigt enkelt. Lite tråkigt dock, hade varit kul med spänning.. Men oj vad bra dom är ändå. Lätt värdiga vinnare tycker jag. Anyway här är nattens tänk:
 
Kommer uppdatera hela kvällen om matcherna
 
NY Islanders - Florida Phanters: Skippar spel, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Washington Capitals - Toronto Maple Leafs: Skippar spel, kommentera om ni undra kring mina tankar
 
Ottawa Senators - Carolina Hurricanes:
 
Ottawa, som har två raka bortavinster får nu äntligen spela hemma igen. På hemmaplan är det Ottawa som bestämmer och lagen som kommer dit och tar poäng ska vara GLADA... Craig Anderson ska vinna målvaktskampen alla dar i veckan och jag kommer att testa Ottawa ML 1,58.
 
Philadelphia Flyers - NY Rangers:
 
Flyers är hemmastarka. Men går efter motivationen här i denna match. Rangers behöver vinst för att fortsätta sin väg emot play-off och detta är en match som betyder mer för Rangers än för avsågade Flyers. Dock så såg vi Flyers inatt emot Montreal där de vann med 7-3 så ingenting är självklart. Men kör på feeling här och Rangers bör kunna slå Flyers i en sådan här viktig match om man vill ta sig till play-off. Rangers ML 1,68.
 
St. Louis Blues - Vancouver Canucks:
 
Två heta målvakter möts här, Schneider/Elliot. Bör bli lowscoring i en tight match där Blues vinner. Blues är inte jätte starka hemma i år och man ligger där man ligger i tabellen pga bortaspelet. Men det är dags för Blues att ge hemmafansen en seger och varför inte emot överskattade Vancouver? Blues ML 1,70 testas.
 
Winnipeg Jets - Tampa Bay Lightning:
 
Ännu en motivations-match. Winnipeg behöver en vinst för att fortsätta hota lagen ovanför. Tampa har inget mer än hedern kvar att spela för och säsongen är över. Bara att börja planera nästa säsong. Winnipegs motivation bör mala ned Tampa. Winnipeg ML 1,68 testas. 
 
Edmonton Oilers - Minnesota Wild: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
San José Sharks - Los Angeles Kings:
 
Sharks är 14-1-5 på hemmaplan och det enda laget som de blivit slagna av under ordinarie tid är Dallas... Kings är inte särskilt starka borta i år och ett av Kings mardrömsmotstånd är lag som har bra defensiv och spelar tight försvarsspel. Hörde jag någon säga Sharks? Ja, Sharks har exakt den spelstilen och man brukar spela tight och vänta ut motståndarna för att de sedan ska bli helt desperata. Går Kings, som oftast, i fällan så är detta en Sharks-vinst. Det enda som lurar bakom hörnet är denna underbara spelmånad, april... (tumme ned) Sharks är så starka hemma i år så det går bara inte att undvika oddset ML 1,90... Det testas. Nattens All-in singel. Inväntar dock så att Niemi står för Sharks innan jag lägger spel! Annars får jag se hur det blir.
 
 
Intressanta spel:
 
Ottawa ML 1,58
Rangers ML 1,68
Blues ML 1,70
Winnipeg ML 1,68
Sharks ML 1,90
 
Lägger upp spel här: http://www.spreadsheet.se/255711
 
Nattens All-in singel: Sharks ML (sålänge Niemi står så är spelet helt 100, står Greiss så får jag se lite.)
 
 
 
Inte helt 100 till spel ännu. Men blir det spel, såå GOO SHARKS!
 
Mycket att jobba in inatt. Men med lite tur och skicklighet så kan det gå. Gooo Ottawa, Rangers, Blues, Winnipeg och Sharks!! Hörs vänner och lycka till!
 
Kan förövrigt berätta att en ny domän (som jag och en kompis fixat i ett bra tag) är antagligen klar imorgon eller på torsdag och det kommer även finnas med en chatt. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: