nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Tur inte Nashville kördes...

Kategori:Allmänt

 
Är skyldig er en ursäkt. För jag drog ju ut igår så jag var ju tvungen att lägga upp spelen i bloggen och spreadsheet tidigare på kvällen. Sen fick jag reda senare, när jag skulle lägga spelen framåt natten, att Nashville startade med Mason och då skippade jag spel där direkt. Skulle såklart skrivit det i bloggen när jag skrev inlägget, typ ''spelas sålänge inte Mason står'' men var så stressad så tänkte inte på det tyvärr. 
 
Förövrigt gick natten +/- noll typ, gick jätte lite plus. Förstår mig inte på Nashville, har dom gett upp säsongen redan? Vilket fiaskolag. Och då ska man inte prata om Devils. Lika stort fiasko där just nu. Man har skapat sig nio raka förluster. Grattis...
 
Kvällens matcher:
 
Buffalo Sabres - Philadelphia Flyers
Colorado Avalanche - Vancouver Canucks
 
Nattens matcher:
 
Carolina Hurricanes - Boston Bruins
NY Islanders - NY Rangers
Toronto Maple Leafs - Montreal Canadiens
Washington Capitals - Tampa Bay Lightning
Florida Phanters - Pittsburgh Penguins
Dallas Stars - San José Sharks
Minnesota Wild - Columbus Blue Jackets
Edmonton Oilers - Calgary Flames
Los Angeles Kings - Anaheim Ducks
 
Mycket matcher ikväll/inatt... Får hoppas på det bästa. Inlägg kommer senare, era tankar kring matcherna?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: