nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Back to step one

Kategori:Allmänt

 
Nu svek Edmonton inatt och jag gick fyra units minus. Satt och funderade mellan Edmonton/Rangers som All-in singel men valde Edmonton pga bättre odds. Skit med... Hmm kollade nyss på spreadsheet och såg att april månad har gått riktigt dåligt... Månaden startade riktigt bra men senaste dagen har jag tappat en del units. Hoppas det går bättre inatt.
 
Förövrigt så har april varit en konstig månad med mycket konstiga resultat. Exempelvis som inatt, att Colorado tar Anaheim borta med 4-1, haha. Nu rörde jag inte den matchen, men som jag skrev igår: det finns inget spelvärde i ML 1,32...!
 
 
Jag ger inte upp än, inatt ska vi se till att vända på dessa senaste dagars dåliga trend
 
Inatt är det nio matcher... Hoppas på det bästa och att man väljer rätt spel av alla möjligheter som finns. Här är matcherna:
 
Boston Bruins - NY Islanders
Philadephia Flyers - Ottawa Senators
Washington Capitals - Carolina Hurricanes
Buffalo Sabres - Montreal Canadiens
Detroit Red Wings - San José Sharks
Tampa Bay Lightning - Pittsburgh Penguins
Minnesota Wild - St. Louis Blues
Winnipeg Jets - Florida Phanters
Los Angeles Kings - Colorado Avalanche
 
Aha nio matcher som sagt, hur spelar ni? Hörs senare!
 

Kommentarer

  • phillogic säger:

    NY Islanders
    Ottawa Senators
    Carolina Hurricanes
    Montreal Canadiens
    Detroit Red Wings
    Tampa Bay Lightning
    Minnesota Wild
    Winnipeg Jets
    Los Angeles Kings

    Det är vad jag tror. Kommer spela på Ottawa och Minnesota.

    Min all in singel är Minnesota.

    Tror Carolina kan "skrälla". Kommer vara sjukt underskattade. Kolla bara Anaheim igår...

    Under 5.0/5.5
    Boston matchen, St Louis matchen, Minnesota och Winnipeg.

    Svar: La precis upp mitt inlägg. Är inne på exakt samma tankar kring Ottawa, Minnesota och Carolina :) Funderar på att köra Minnesota som All-in singel nu ändå, du kan se att jag funderade på det när jag skrev inlägget.. :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-11 | 21:54:34

Kommentera inlägget här: