nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Vissa nätter med flyt

Kategori:Allmänt

 
April månad fortsätter att gå skumt till. Dock så hade jag lite flyt inatt. Spelade aldrig Minnesota som All-in singel sådan tur var... Hade ju dålig feeling på natten innan den började så glad att det ändå gick lite ok. Inatt har jag bra feeling på vissa matcher dock!
 
Nattens matcher:
 
Columbus Blue Jackets - St. Louis Blues
New Jersey Devils - Ottawa Senators
Nashville Predators - Dallas Stars
Chicago Blackhawks - Detroit Red Wings
Calgary Flames - Phoenix Coyotes
 
Devils, Nashville och Calgary (??) ser intressant ut såhär på förhand enligt mig. Hur tänker ni? Hörs senare!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: