nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 13/4-2013

Kategori:Allmänt

Blir ett tidigare inlägg idag då jag snart ska ut och är väldigt stressad! Har valt att spela mer ''safe'' idag och hålla mig till låga odds, då jag vill försöka komma in i vinnarspåret i denna dystra månad. Hittat en hel del intressanta spel inatt. Borde gå bra när jag har så bra feeling och spelar safe tycker jag. Får se dock, april är fortfarande lite av en konstig månad för min del. Nattens tänk:
 
Columbus Blue Jackets - St. Louis Blues:
 
Jag gillar Columbus i år. Bra är vad dom är. En målvakt som kan avgöra matcher gör att en hel del vinster kommer och att självförtroendet för laget skapats. För Blues del så är Blues starka borta i år och de har hittat en stabilitet som funkat riktigt bra på sistone. Målvakterna har hållit hög klass och laget har spelat bra. Vill inte röra ML här då jag vill lägga på båda lagen. Hade jag varit tvungen hade jag väl lagt Columbus. Däremot testar jag U5,5 1,47.
 
New Jersey Devils - Ottawa Senators:
 
Ottawa fick äntligen en vinst senast och det behövdes. Nu är det ny match dock och man möter ett Devils som borde(?) går ut väldigt desperat. Mycket med tanke på att laget ligger utanför topp 8, samt har åtta raka förluster... Ottawa är svaga på bortaplan och det är inte ofta man ser Ottawa ta två raka bortavinster. Tror på Devils här. Ottawa har även en hel del skador som bör påverka laget. Jag testar Devils ML 1,67 och U5,5 1,54
 
Nashville Predators - Dallas Stars:
 
Dallas har hittat formen och vunnit en del på slutet, tre raka vinster. Dock tycker jag man har haft mycket flyt i sina matcher och det mesta har gått på en räls. Sådant brukar inte hålla i längden och Nashville har ett bättre lag. Dock är inte Nashville särskilt bra i år heller och det lär bli en tråkig match. Jag gillar dock att Nashville har fyra raka förluster, brukar vända då. Spelar på Nashville tidigare i år när dom har haft ett antal matcher med förlust och så vänder det. Nashville ML 1,72 nattens All-in singel.
 
Chicago Blackhawks - Detroit Red Wings: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Calgary Flames - Phoenix Coyotes:
 
Jag gillar att Calgary är såhär stora underdogs emot Phoenix, ML 2,26. Tycker inte det känns som Phoenix är särskilt bra i år heller och att det är generöst av spelbolagen att ge ut ett sådant fint odds. Dock så ska man veta att Phoenix kämpar för en slutspelsplats och att Calgary antagligen kämpar för att komma sist. Vill väl ha förstaval i draften, tror jag. Så vågar inte röra detta.
 
 
Intressanta spel:
 
Jackets-Blues U5,5 1,47
Devils ML 1,67
Devils-Ottawa U5,5 1,54
Nashville ML 1,72
 
Lägger upp spel här: http://www.spreadsheet.se/255711
 
Nattens All-in singel: Nashville ML Skippar pga att Nashville startar med Mason i mål...!!!!!!
 
 
Nashville bör vinna detta om man går ut med en bra inställning och inte vill bygga på sin förlust-streak. Goooo Nashville!!!
 
Lycka till inatt vänner så hörs vi imon. Måste dra nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: