nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Winnipeg gjorde sitt jobb

Kategori:Allmänt

 
Winnipeg gjorde sitt jobb och vann, tur det för annars hade detta blivit en mörk natt. Flyers var laget som förstörde natten, tappade 7 units på Flyers.. Lite irriterande. Men faktum är att Flyers saknar en målvakt som ger laget trygghet, så är det bara. Sen att Islanders är mycket bättre detta år och spelar med bra självförtroende. Anywat, det var alltså andra raka All-in singeln som gick in och det var ett tag sedan All-in singlarna gått vägen. Så skönt att det går bra nu med dom.
 
Inatt är det dags för fem matcher och Edmonton/Rangers ser intressanta ut såhär på förhand, eller vad tycker ni?
 
NY Rangers - Toronto Maple Leafs
New Jersey Devils - Boston Bruins
Calgary Flames - Vancouver Canucks
Edmonton Oilers - Phoneix Coyotes
Anaheim Ducks - Colorado Avalanche
 
Hörs senare, då jag kommer med inlägg om nattens matcher.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: