nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 11/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Sett klart CL nu, var spännande match mellan Barca-PSG. Fast gårdagens matcher var mycket sjukare... Här är nattens tänk:
 
NY Rangers - Toronto Maple Leafs:
 
Hm, jag gillar inte att Rangers ML enbart ligger på 1,56. För litet i mitt tycke. Visst Rangers lär vara revanchsugna och har kommit igång på sistone osv... Men 1,56? Man ska veta att Toronto är bra i år och kan mycket väl ta poäng borta emot Rangers. Jag tror ju ändå att Rangers vinner men gillar inte låga oddset, så testar Rangers Ö2,5 1,72 istället.
 
New Jersey Devils - Boston Bruins: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Calgary Flames - Vancouver Canucks: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Edmonton Oilers - Phoneix Coyotes:
 
Jag gillar Edmonton i år. Ett ungt lag med mycket energi som ofta ger allt i varje match. Hemmastarka men har nu tre raka bortaförluster... Dags att vända på hemmaplan, där man oftast brukar vissa hemmapubliken spelglädje? Ja, jag tror det. Phoenix bortasvaga och jag har en känsla av att Edmonton tar detta. Edmonton ML 1,80 nattens All-in singel.
 
Anaheim Ducks - Colorado Avalanche:
 
Nattens ''enklaste'' match att tippa på pappret. Men det är som sagt NHL. Anaheim ska vinna denna matchen om målvakterna håller hög klass och laget går ut med normal inställning. Avstår dock spel då jag inte riktigt hittar något spelvärde i Anaheim ML (1,32...).
 
 
Intressanta spel:
 
Rangers Ö2,5 1,72
Edmonton ML 1,80
 
Lägger upp spel här: http://www.spreadsheet.se/255711
 
Nattens All-in singel: Edmonton ML
 
 
 In oil country we believe
 
Lycka till inatt. Det blev bara två spel. Men hittade helt inget mer som jag kände att jag ville spela. Hörs senare vänner!

Kommentarer

  • Tj säger:

    Vad tror du om Boston?

    Svar: Vet inte riktigt. Dom är väldigt mycket upp och ned och på bortaplan har dom varit lite av en besvikelse på sistone. Devils ''sista chansen'' nu känns det lite som och dom behöver poängen mer än Boston. Visar Devils rätt inställning, pga tabell-läget, så tror jag på Devils.
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-10 | 23:20:07
  • Cristos säger:

    Måste match för Rangers, Revanschlusta och tabelläget avgör till hemmalagets fördel. 4-2 och tackar för dubbla degen.

    Svar: Jo håller med, tror också på Rangers. Därför jag kör Ö2,5! Jobbar in Rangers tillsammans inatt då, 4-2 känns som ett bra resultat för oss båda :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-11 | 00:17:18
  • Niklas säger:

    Vilket spelbolag spelar du på?

    Svar: Unibet. Fast när jag spelar Ö2,5 så spelar jag på Betsson. Jag funderar på att byta helt till Betsson kommande säsong!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-11 | 01:39:55
  • Niklas säger:

    Är det så dåliga odds där? jag spelar svenskaspel ( ej online ) och dom har sämre odds än Unibet men när du har skrivit ut odds på vinnare på ett par lag har det varit högre på svenska spel

    Svar: Jag tycker att Unibet är helt okej. Fast oddsen på Betsson brukar vara bättre enligt mig, därför jag funderar på att byta till kommande säsong. Pallar nämligen inte byta nu när säsongen nästan är över ... :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-11 | 19:07:48

Kommentera inlägget här: