nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-matcher 13-14/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Mycket matcher inatt. Skriver ett snabbt inlägg, då det är helg, brukar vara lite upptagen då. Så here we go:
 
Buffalo Sabres - Philadelphia Flyers: (Start 21:00)
 
Flyers höll på att komma ikapp play off platserna efter fyra raka vinster men sen kom laget in i tidig gammal form. Nu har Flyers tre raka förluster och Buffalo är inte mycket bättre. Två bottenlag denna säsong och Flyers lider av en målvakt som är riktigt dålig just nu. Defensiven är lika dålig det. Jag tror och tycker att Buffalo bör kunna trycka in minst 3 mål i Flyers kasse. Ö2,5 1,73 testas.
 
Såg att Mason startar för Flyers, men testar ändå. Mason har inte visat sig vara bra i år och första matchen för Flyers så gjorde han ingen succé.
 
Colorado Avalanche - Vancouver Canucks: (Start 21:00)
 
Rör inte denna match då Colorado är äckliga i år. Mycket fram och tillbaka i detta lag. Därför väldigt äckligt lag att tippa på. Likadant med Detroit och Boston...
 
Carolina Hurricanes - Boston Bruins: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
NY Islanders - NY Rangers: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Toronto Maple Leafs - Montreal Canadiens:
 
Testar Ö5,5 2,05
 
Washington Capitals - Tampa Bay Lightning:
 
Testar Ö5,5 1,72
 
Florida Phanters - Pittsburgh Penguins: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Dallas Stars - San José Sharks: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Minnesota Wild - Columbus Blue Jackets:
 
Dags för Minnesota att komma in på vinnarspåret igen. Två raka hemmamatcher utan att göra mål nu, inte alls bra. Nu möter man ett Columbus, med en väldigt bra målvakt. Dock ska man veta att Columbus är sårbara emot Minnesota denna säsong, samt på bortaplan. Testar Minnesota ML 1,62 som nattens All-in singel. Spelas endast om Bäckström startar i mål!
 
Edmonton Oilers - Calgary Flames:
 
Ö5,5 2,00 intressant.
 
Los Angeles Kings - Anaheim Ducks: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
 
Intressanta spel:
 
Buffalo Ö2,5 1,73
Toronto-Montreal Ö5,5 2,05
Washington-Tampa Ö5,5 1,72
Minnesota ML 1,62
Edmonton-Flames Ö5,5 2,00
 
Lägger upp spel här: http://www.spreadsheet.se/255711
 
Nattens All-in singel: Minnesota ML
 
 
Dags för Minnesota att ''be wild'' och visa varför man är ett av NHLs bästa hemmalag denna säsong
 
Lycka till inatt vänner, så hoppas vi på att inte helgen spökar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: