nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Bra natt och 6 units +

Kategori:Allmänt

 
Det gick bra inatt och jag gick ca 6 units plus. Vancouver gjorde sitt jobb som All-in singel och Boston matade in hela 6 mål. Jag la även in home goals -2,5 i spreadsheet igår senare framåt natten om ni såg det, den gick också in. Det enda som inte gick enligt planerna var Ö5,5 i Colorado-Calgary, menmen man kan inte klaga en natt där 3/4 spel sitter.
 
 
Idag har man ett gult face!
 
Inatt är det nio matcher:
 
Carolina Hurricanes - Pittsburgh Penguins
Columbus Blue Jackets - San José Sharks
NY Islanders - Philadephia Flyers
Montreal Canadiens - Washington Capitals
Tampa Bay Lightning - Ottawa Senators
Minnesota Wild - Chicago Blackhawks
Nashville Predators - St. Louis Blues
Winnipeg Jets - Buffalo Sabres
Dallas Stars - Los Angeles Kings
 
Era tankar? Kommer med inlägg senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: