nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 10/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Tjo vänner, är hemma nu! Kommer lägga upp spelen periodvis, uppdatera bara med F5 för se om jag skrivit om ny match. Börjar direkt skriva om matcherna för det är så sent, så alla hinner lägga sina spel:
 
Carolina Hurricanes - Pittsburgh Penguins:
 
Carolina har spelat bra på sistone, men har saknat det där lilla flytet som behövs och står just nu med 5 raka förluster. Sitter nog mycket i psyket och ett problem har bland annat varit att pucken inte går in. Blev nollade emot tampa, gjorde bara ett mål på Rangers och två mål inatt emot Boston. Känns som om urladdningen bara ligger och väntar och en dag kommer Carolina få utdelning. Pittsburgh drabbat av mycket skador och det bör Carolina kunna utnyttja? Spelar Ö2,5 2,14 Carolina, då jag tror det krävs minst 3 mål för vinst. Spelar på liten insats dock, ska tilläggas.
 
Columbus Blue Jackets - San José Sharks: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
NY Islanders - Philadephia Flyers:
 
Aha, vi alla minns hur det slutade senast dessa lag möttes. Spelade Flyers som All-in singel då och kände mig väldigt övertygad på Flyers. Allt gick enligt planerna och Flyers satte både 1-0 och 2-0 (3-0 var även nära). Sen i tredje period tappade Flyers allt och det slutade med förlust på straffar. Nu är det dock ny match och Flyers ska, under normala omständigheter, kunna utnyttja Islanders offensiva spelstil. Islanders hemmasvaga och jag ger Flyers en ny chans. Jag gillar även att Mason startar för Flyers. Inte för att han är en vägg precis, men han kanske kan spela bättre än vad bryz gjort på sistone... Flyers ML 2,00 och Flyers Ö2,5 1,68 intressanta spel.
 
Montreal Canadiens - Washington Capitals: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Tampa Bay Lightning - Ottawa Senators:
 
Ö5,5 1,90 testas. Vågar inte lira ML-spel på denna match.
 
Minnesota Wild - Chicago Blackhawks: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Nashville Predators - St. Louis Blues:
 
Nashville med tre raka förluster. Blues med fyra raka vinster. Dags för båda lagen att bryta sina streaks. Går enbart på känsla här, men tror på Nashville. Nashville ML 2,04 testas.
 
Winnipeg Jets - Buffalo Sabres:
 
Jag gillar hockeyn som Winnipeg bjöd upp på i andra och tredje perioden senast emot Flyers och bygger dom vidare på det så tror jag Buffalo får lida inatt. Winnipeg kämpar för slutspel och chansen finns där, det vet även spelarna om. Dags att gå ut och ge allt för både fans och sig själva tycker jag. Testar Winnipeg ML 1,62 som nattens All-in singel.
 
Dallas Stars - Los Angeles Kings: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
 
Intressanta spel:
 
Carolina Ö2,5 2,14
Flyers ML 2,00
Flyers Ö2,5 1,68
Tampa-Ottawa Ö5,5 1,90
Nashville ML 2,04
Winnipeg ML 1,62
 
Lägger upp spel här: http://www.spreadsheet.se/255711
 
Nattens All-in singel: Winnipeg ML
 
 
 
Lets goo Winnipeg och låt oss hoppas att inte Miller är på allt för bra humör inatt...
 
Lycka till inatt så jobbar vi in Winnipeg!! 

Kommentarer

  • tj säger:

    hoppas dom kör över Buffalo nu!

    Svar: Ah hoppas dom håller kvar vid spelet de visade emot Flyers.
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-10 | 00:13:19

Kommentera inlägget här: