nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 16/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Åtta matcher inatt och dags att fortsätta att gå plus efter gårdagen så man kommer in i ett flow. Dock tycker jag nattens matcher är väldigt svåra och efter att Bostonmatchen (den match jag kände mig mest säker på) blev inställd så blev det ännu svårare...Nattens tänk:
 
Boston Bruins - Ottawa Senators:
 
Matchen inställd på grund av bombdådet...
 
Toronto Maple Leafs - New Jersey Devils:
 
Detta är en match som Toronto ska vinna. Devils väldigt svaga för stunden, med nio raka förluster. Man spelar på bra men får inte in pucken och viktiga pjäser i laget saknas som annars får in pucken (Kovalchuk)... Toronto spelar på bra denna säsong och play-off är inte långt ifrån. Testar Toronto ML 1,63 och Toronto Ö2,5 1,70.
 
Montreal Canadiens - Philadelphia Flyers: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar 
 
Chicago Blackhawks - Dallas Stars: Skippar spel, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Nashville Predators - Vancouver Canucks:
 
Jag ger inte upp på Nashville, någon gång måste de vinna. Har sex raka förluster nu, vafan liksom... Ett lag som Nashville ska inte vara såhär dåliga som de varit denna säsong. Pinsamt. Testar Nashville ML 2,35. Dock låg insats!!! 
 
Calgary Flames - Minnesota Wild: Skippar spel, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Colorado Avalanche - Columbus Blue Jackets: Skippar spel, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Phoenix Coyotes - San José Sharks:
 
Måstematch för Phoenix om man vill haka på i kampen om topp 8 platserna. Sharks brukar ha problem att trycka in pucken borta emot Phoenix, där Phoenix brukar spela ett bra och tight försvarsspel. Testar Phoenix ML 1,90.
 
 
Intressanta spel:
 
Toronto ML 1,63
Toronto Ö2,5 1,70
Nashville ML 2,35
Phoenix ML 1,90
 
Lägger upp spel här: http://www.spreadsheet.se/255711
 
Nattens All-in singel: Skippar då jag inte riktigt känner mig säker i något inatt
 
 
Blir en natt med låga insatser då jag tvivlar på varenda spel jag lagt... Så om ni ska rygga, spela med låga insatser. April månad har varit tung och jag känner mig aldrig riktigt trygg... Blir till att spela med större insatser imorgon istället. Hörs vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: