nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Grym natt

Kategori:Allmänt

 
Bästa natten under denna månaden, utan tvekan. Blues, Sharks, Ottawa och Winnipeg gjorde deras jobb och vann sina matcher. Bara Rangers som var den stora förloraren i nattens omgång! Har dock svårt att bry mig att jag förlorade på Rangers en natt där 5/6 spel satt (spelade home teams också) och när man gick ca 14 units plus.
 
Har väntat på lite medgång denna månad och äntligen fick man det. Snackar framförallt om Sharks matchen. Hade inte All-in singeln suttit hade denna natt inte gått lika bra. La spelet inatt innan matchen började och sen var jag tvungen att sova, för skulle till tandläkaren vid 07:45 (-.-). Så när jag vaknade sju imorse satte jag på matchen och kollade och självklart gick det till straffar så man skulle sitta och vara nervös. Men det slutade bra denna gång iaf.
 
 
Efter sådana här nätter känns det som om ingenting kan stoppa en
 
Nu gäller det dock att inte bli för självgod och ta nya tag. Det är fyra svårtippade matcher inatt som spelas och det kommer inte bli en enkel uppgift. Nattens matcher:
 
Pittsburgh Penguins - Montreal Canadiens
Boston Bruins - Buffalo Sabres
Calgary Flames - Detroit Red Wings
Anaheim Ducks - Columbus Blue Jackets
 
Kommer med inlägg senare. Och inlägget kommer att komma i min nya egna domän, kommer länka den här senare så ni hittar dit! Under tiden, skriv gärna era tankar kring dessa fyra matcher. / Hörs senare vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: