nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

8/10 spel satt inatt

Kategori:Allmänt

 
Hej vänner! Helgen är äntligen över och vardagarna börjar riktigt bra med 8/10 rätt inatt. All-in singeln satt också. Vilken härlig natt alltså. Fick in både Blues och Edmonton som många gick emot mig på runtom i nätet. De två spelen var nattens skönaste att få in tror jag, tillsammans med All-in singeln såklart.
 
 
 
 
Inatt är det inte lika mycket matcher, vilket är rätt skönt iofs. Sju matcher inatt:
 
Boston Bruins - Ottawa Senators
Carolina Hurricanes - Washington Capitals
NY Islanders - Winnipeg Jets
Pittsburgh Penguins - Buffalo Sabres
Tampa Bay Lightning - Florida Phanters
Nashville Predators - Colorado Avalanche
Phoenix Coyotes - Los Angeles Kings
 
Kommer med inlägg senare. Dela gärna med er av era tankar! / Hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: