nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Dagens: I don't get it

Kategori:Allmänt

 
Vad snackar jag om nu? Jo traden mellan Washington Capitals och Nashville Predators. Ska förklara hur jag tänker i detta:
 
Washington tradar alltså bort kommande stortalangen Filip Forsberg emot Micheal Latta och Martin Erat. Detta tjänar Nashville mer på i mitt tycke och jag förstår faktiskt inte hur Washington tänker. Visst, i dagsläget så tjänar Washington mer på detta då de får in två spelare under tiden Nashville inte får in någon i laget. Men jag tänker kring framtiden här. I framtiden kommer Nashville tjäna nått enormt på detta om Forsberg fortsätter att utvecklas. Nej, jag tror Washington kommer ångra detta framöver.
 
Och vadå, det är inte precis så att Washington inte har stjärnor i laget? Och varken Erat eller Latta ser jag som ''storstjärnor''. Visst dom är bra spelare, men storstjärnor som Forsberg kan bli? Nja tvivlar. Jag tror inte dessa två spelare avgör om det blir playoff eller ej för Washington. Problemet har inte varit att laget saknar en massa bra spelare utan spelarnas inställning. På sistone har det börjat gå bättre och bättre för Washington och nu är dom nära playoff platserna. Så varför vara så ivriga, utan att tänka på framtiden, och byta ut Forsberg då för?
 
Får se vilket lag som tjänar på detta mest i framtiden. Men i mitt tycke, i dagsläget, är det Nashville.
 
 
Nej Forsberg, det blir tydligen inte spel i Caps utan i Nashville istället!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: