nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Snart helgen här...

Kategori:Allmänt

 
De flesta nya spelare som fått nya lag har startat med att producera. Jagr och Gaborik hjälpte bland annat Boston och Columbus till vinster inatt. Sen har vi ju Bishop, som håller nollan för Tampa. Jag skrev tidigare att Bishop kan vara exakt det som Tampa behöver och till en början ser det onekligen ut så.
 
Washington åkte förövrigt upp på rätt sida av sträcket inatt. Det börjar bli ''balance restored'' på Eastern Conference. Washington över sträcket och Flyers närmar sig.
 
Annas var natten inte alls bra. 4/9 rätt och ännu en All-in singel som sviker. Det var tredje raka förlusten på All-in singlarna nu och rekordet ligger på just tre raka förluster. Får se inatt om rekordet slås, hoppas såklart inte det...
 
 
Nya matcher inatt:
 
Buffalo Sabres - Ottawa Senators
Pittsburgh Penguins - NY Rangers
St. Louis Blues - Columbus Blue Jackets
Colorado Avalanche - Detroit Red Wings
Anaheim Ducks - Dallas Stars
San José Sharks - Calgary Flames
 
Era tankar?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: