nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Hej april och hejdå helgen

Kategori:Allmänt

 
Då var helgen äntligen över och april månad startad. April började bra med 4/6 rätt. Lördagen gick dåligt och söndagen gick bra. Hade bara Ducks inte svikit så hade söndagen varit perfekt. Synd. Har fått en känsla av övertid = förlust nu för tiden på All-in singlarna, haha...
 
inatt är det nio matcher. Så gäller att välja ut rätt spel inatt:
 
New jersey Devils - NY Islanders
NY Rangers - Winnipeg Jets
Detroit Red Wings - Colorado Avalanche
Montreal Canadiens - Carolina Hurricanes
Minnesota Wild - St. Louis Blues
Chicago Blackhawks - Nashville Predators
Dallas Stars - Anaheim Ducks
Edmonton Oilers - Calgary Flames
San José Sharks - Vancouver Canucks
 
Era tankar inför nattens matcher? Kommer med inlägg ikväll! / hörs då!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: