nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Helgen över

Kategori:Allmänt

 
Helgen är över och jag klarade mig bättre än förra i alla fall. Även om denna natten visade sitt sanna jag, när det gäller helger. Devils gör det igen, och sviker när dom är lagda som All-in singel. Börjar bli lite Detroit-varning på Devils nu för min del. Att jag ska nog försöka undvika att röra Devils.
 
 
Aja inatt är det nya tag och helgen är över, skönt. Nattens fem matcher:
 
Boston Bruins - Carolina Hurricanes
Toronto Maple Leafs - NY Rangers
Colorado Avalanche - Calgary Flames
Anaheim Ducks - Edmonton Oilers
Vancouver Canucks - Phoenix Coyotes
 
Inlägg kommer, som vanligt, ikväll! Kommentera gärna vad ni tror om matcherna så hörs vi senare !
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: