nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Kom igen nu Ducks

Kategori:Allmänt

 
Vinner Ducks nu på förlängningen eller på straffar så är denna natten riktigt bra trots allt. Sjukt vad bra Jackets målvakt, Bobrovsky, är...! Aja, kämpa nu Ducks och ge oss en vinst, så man kan sova bra inatt! Har inte bra känslor på förlängningar, då både Flyers och Devils svek tidigare i veckan.. Hoppas Ducks inte sviker också.
 
Självklart ännu en overtime förlust på All-in singlarna. Tack Ducks. Vinner skotten 17-1 i tredje men kan inte avgöra, pinsamt!
 
Senaste tre förluster jag haft med All-in singlarna:
 
- Flyers leder 2-0, tappar till 2-2 och förlorar på staffar
- Devils leder o tappar med 15 sekunder kvar i tredje och förlorar på straffar
- Ducks vinner skotten 17-1 i tredje och har sjuka chanser att avgöra men får inte in den och förlorar förlängning
 
Det är dem tre senaste förlusterna på All-in singlarna som jag har. KUL. Hade man haft lite flyt med sig i dessa tre matcher hade jag suttit på sex raka vinster med All-in singlarna. Fan vad tungt det känns. Andra spelen, utöver All-in singlarna, fortsätter att gå bra dock.
 
God natt nu ska jag sörja ännu en irriterande All-in singel förlust, hörs imon!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: