nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-kväll 7/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Skriver ett snabbt inlägg om kvällens två matcher, för ska iväg nu. Såhär tror jag:
 
Detroit Red Wings - St. Louis Blues:
 
Detroit bör vinna men är väldigt oförutsägbara. Har två målvakter i Howard/Gustavsson som inte vinner matcher för laget och det är väl framförallt där som det stora problemet ligger. Känner lite såhär: Gör Howard sitt jobb i kassen så vinner Detroit, gör han inte det så kommer dom förlora. Så väldigt mycket 50/50 i mitt tycke. Testar Detroit ML 1,88 och Ö2,5 1,82.
 
San José Sharks - Dallas Stars:
 
Sharks spelar riktigt bra nu för tiden och ligger på sju raka vinster. Bör vinna denna match i mitt tycke om dom bara håller sig till sin spelplan. Testar Sharks Ö2,5 1,63.
 
 
Intressanta spel:
 
Detroit ML 1,88 (2 units)
Detroit Ö2,5 1,82 (1 unit)
Sharks Ö2,5 1,63 (4 units)
 
Hinner inte lägga upp spelen i spreadsheet nu, så gör det senare när jag kommer hem. Men jag skrev hur mycket units jag lägger på varje här ovan så ni vet.
 
Hörs senare !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: