nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-kväll/natt 6-7/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Nu ska det bli första helgen som det går riktigt bra hoppas jag på. Lite stressad, då jag ska iväg, så blir inte jätte långt inlägg.
 
Kvällens matcher:
 
Nashville Predators - Chicago Blackhawks: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Winnipeg Jets - Philadelphia Flyers:
 
Testar Ö5,5 1,76. Dessa två lag brukar gå loss på varandra och målen brukar komma därefter.
 
Los Angeles Kings - Edmonton Oilers:
 
Testar Kings Ö2,5 1,65.
 
Nattens matcher:
 
Carolina Hurricanes - NY Rangers: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Montreal Canadies - Boston Bruins:
 
Testar Montreal ML 1,80 och Montreal Ö2,5 1,92.
 
NY Islanders - Tampa Bay Lightning: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
New Jersey Devils - Toronto Maple Leafs:
 
Testar Ö5,5 2,15.
 
Florida Phanters - Washington Capitals:
 
Washington ML 1,81 känns värt ett försök. Testar även Caps Ö2,5 1,77
 
Phoenix Coyotes - Colorado Avalanche: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Vancouver Canucks - Calgary Flames:
 
Vancouver ML 1,33 är det största skämtet än sålänge denna säsongen när det gäller ovärda odds. Fattar inte hur Vancouver, som blandar och ger, kan ha så överdrivet låga odds. Nä, inte spelvärt, inte alls! I så fall är Flames ML 3,20 mycket mer värt ett försök. Men jag spelar inget i matchen, ville bara få detta sagt...
 
 
Intressanta spel:
 
Winnipeg-Flyers Ö5,5 1,76
Kings Ö2,5 1,65
Montreal ML 1,80
Montreal Ö2,5 1,92
Devils-Leafs Ö5,5 2,15
Washington ML
Washington Ö2,5 1,77
 
Lägger upp spel här: http://www.spreadsheet.se/255711
 
Nattens All-in singel: Skippar då jag inte riktigt får någon stark feeling på något lag. Var väl Washington i så fall men vågade inte med tanke på senaste tidens form för All-in singlarna.
 
Lycka till inatt så jobbar vi in de intressanta spelen! Kan förövrigt berätta att jag håller på med en egen domän, som kommer bli klar framöver om några dagar. Ska även försöka fixa chatt, som några läsare önskade om!
 
Hörs vänner.
 
 

Kommentarer

  • tj säger:

    Jag chansar och lägger en unit på Calgary bara för oddsen var helt sjuka

    Svar: Ah tycker det är mycket mer spelvärt i Calgary ML än Vancouver ML.... :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-07 | 01:28:05

Kommentera inlägget här: