nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 2/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Läsarna stiger för varje dag, väldigt kul att se !
 
Okej nu är helgen över och jag hoppas på att det går bra inatt! nio matcher = mycket spel man vill spela. Har försökt hålla nere på antal spel, men en del spel blir det såklart! Här är hur jag tänker:
 
New jersey Devils - NY Islanders:
 
Tror på Devils här. Men har lagt på dom några gånger på sistone och senaste tiden har dom varit mycket för att tappa sina ledningar. Vilket är väldigt irriterande för oss bettare! Så jag vågar helt enkelt inte lägga ML Devils. Jag kör Devils Ö2,5 1,75 istället.
 
NY Rangers - Winnipeg Jets: Skippar, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Detroit Red Wings - Colorado Avalanche:
 
''Pinsamma Detroit'', som jag numera kallar dom efter förlusten emot Chicago, ska nu möta Colorado hemma. En match de borde vinna, men det är som sagt Detroit vi snackar om här. Ett av NHLs mest oförutsägbara lag. Men tror på Detroit vinst här, då de måste känna stor revanchlust sedan sist och att de vill visa publiken att de är ett lag att göra med. Men ML är för lågt tycker jag och jag tror även på mycket mål i matchen. Pga detta så testar jag Detroit Ö2,5 1,62.
Montreal Canadiens - Carolina Hurricanes:
 
ML Montreal känns ovärt. Ö2,5 1,63 testas dock, då Carolina brukar lämna stora luckor i försvaret. Detta kan bli en målrik match och därför testar jag Ö2,5.
 
Minnesota Wild - St. Louis Blues:
 
Wild kom genast tillbaka in på vinnarspåret igen efter sin förlust emot Dallas. Nu möter Wild ett Blues som har tre raka förluster och som ligger under sträcket och som kommer att vara riktigt sugna på vinst. Fina odds på Blues ML 2,06. Blues är även utvilade, så jag testar Blues ML här på liten insats.
 
Chicago Blackhawks - Nashville Predators:
 
Det är inte samma Nasvhille som förra året än sålänge denna säsong. Det tighta enkla försvarsspelet har inte fungerat som planerat och bortaspelet har varit under all kritik. Nu ska man möta Chicago hemma... Ser bara en utväg på detta. Chicago-vinst. Sen är det NHL, så det kan såklart sluta hursomhelst. Men tror på Chicago här. ML 1,53 Chicago nattens All-in singel. Kör även Chicago Ö2,5 1,68.
 
Dallas Stars - Anaheim Ducks:
 
Testar U5,5 1,62. Har inte målvakterna en dålig dag på jobbet så kommer det bli en målsnål match tror jag.
 
Edmonton Oilers - Calgary Flames:
Gillar Edmonton på hemmaplan. Gillar inte Calgary på bortaplan. Edmonton ML 1,62 testas. Testar även Ö5,5 2,12.
 
San José Sharks - Vancouver Canucks
Vågar inte röra ML här då det känns 50/50. Dessa lag brukar dock bjuda på målsnåla matcher, så U5,5 1,56 testas.
 
 
Intressanta spel:
 
Devils Ö2,5 1,75
Detroit Ö2,5 1,62
Montreal Ö2,5 1,63
Blues ML 2,06 (liten insats)
Chicago ML 1,53
Chicago Ö2,5 1,68
Dallas-Anaheim U5,5 1,62
Edmonton ML 1,62
Edmonton-Calgary Ö5,5 2,12
Sharks-Canucks U5,5 1,56

Nattens All-in singel: Chicago ML
 
 
Dags för Chicago att fortsätta sin framgång genom en vinst emot Nashville
 
Jag vet att jag kör en All-in singel med lågt odds idag (1,53). Jag brukar inte göra detta, då jag tycker det är ovärt oddset. Men just nu försöker jag hitta tillbaka in i stabiliteten med mina All-in singlar och att lägga Blues då (stor chansning) känns inte riktigt i rätt läge. Vill få tillbaka självförtroendet i All-in singlarna så därför testar jag Chicago inatt, då jag inte hade någon riktigt bra feeling på något annat lag med högre odds.
 
Lycka till inatt vänner så hörs vi inatt (Om jag är sur över någon match kommer säkert något inlägg som vanligt, haha) eller imorgon!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: