nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 5/4-2013

Kategori:Allmänt

 
 
Ny natt och nu får det väl ändå vända för All-in singlarna. Orkar inte att dom ska förstöra för mig mer. Allt annat går riktigt bra och sen kommer All-in singlarna och går dåligt.
 
 
Röd pil: All-in singlar
Grön pil: Intressanta spel
Hehe :(
 
Tio matcher inatt och en hel del intressant jag vill testa. Farlig natt är vad det är, då man kan lägga för mycket. Kommer uppdatera inlägget lite hela tiden ikväll och fylla på kring mina tankar:
 
Boston Bruins - New Jersey Devils: Skippar spel här, kommentera om du undrar kring mina tankar
 
Carolina Hurricanes - Tampa Bay Lightning:
 
Hmm Carolina är som ett rasande hus just nu. Oj vad dom har rasat i tabellen. Inte mycket som funkat på sistone. Tampa är oförutsägbara och blandar och ger. I mål för Tampa startar Bishop. Lyckas man kanske hålla lite mer tätt bakåt framöver? Vågar inte röra ML här, men testar Ö2,5 1,73 på Tampa.
 
Toronto Maple Leafs - Philadeplhia Flyers:
 
Gillar Toronto ML 1,70. Ö5,5 1,72 också intressant som en läsare tipsade om! Flyers b2b och Toronto är utvilade. Ser en matchbild där Flyers, som jag trodde igår, kommer ge mål både bakåt och framåt, därför jag testar Ö5,5. I slutändan tror jag Toronto vinner, tack vare målvaktskampen mellan Reimer/Bryz och att Flyers är b2b. Funderar på att ta Toronto som nattens All-in singel, då det var min första feeling idag som jag fick. Men när man är i svackor med All-in singlarna så börjar man tvivla mycket mer så uppdaterar här senare om jag kör Toronto som All-in singel eller ej.
 
Washington Capitals - NY Islanders:
 
Washington har börjat spela mer som ett lag på sistone och är inte långt ifrån topp-8 nu. På senaste tiden har Washington bjudit på en hel del mål, mycket tack vare att Bäckström/Ovechkin har kommit igång rejält på sistone. Ser en matchbild där det kommer bli mycket chanser åt båda håll och en hel del mål. Testar Ö5,5 1,83 och Washington Ö2,5 1,60.
 
Montreal Canadiens - Winnipeg Jets:
 
Montreal var med i en tuff match igår då de tappade ledning till förlust i tredje perioden emot Flyers. Nu är det dags för nya tag och man möter ett Winnipeg med fyra raka förluster. Framförallt Winnipegs målvakt, Pavelec, som visat dålig form. Testar Montreal Ö2,5 1,63 istället för ML Montreal. Har en känsla på att det kan bli en del mål i matchen, exempelvis 4-3. Men vet inte åt vilket håll det blir 4-3, därför jag testar Ö2,5 Montreal.
 
Nashville Predators - Columbus Blues Jackets:
 
Tror på Nashville här och gillar oddset på ML. Enda frågetecknet jag ställer mig är hur det kommer gå för Nashville utan Erat och Latta? Men Columbus spelstil brukar passa Nashville bra och följer Nashville bara sin defensiva spelstil bra så ska detta gå vägen för Nashville. Det gäller att Rinne gör sitt jobb i Nashvilles kasse också. ML Nashville 1,82 testas, även Ö2,5 1,90. Nashville kanske är nattens All-in singel. Får se lite.
 
Chicago Blackhawks - St. Louis Blues:
 
Chicago fortsätter att trumma på och är svårslagna på bortaplan. Senast Blues slog Chicago på bortaplan var 4/2-2010. Som ni förstår så har Blues svårt för Chicago på bortaplan. Blues har även bara slagit Chicago sex gånger på bortaplan genom historien. Nu ska man inte kolla för mycket på statistik dock. Men har svårt att se ett Blues, som startar med Elliot i mål som inte alls hittat formen denna säsong, slå ett Chicago på bortplan. Ö2,5 1,67 Chicago känns värt. Skippar ML på Chicago. Förövrig är även Hossa tillbaka i Chicago.
 
Phoenix Coyotes - Detroit Red Wings:
 
Detroit brukar ha enkelt för Coyotes och jag vill lägga ML Detroit. Dock så har Detroit svikit mig alldeles för mycket denna säsong... Så skippar helt enkelt spel här. Detroit har två målvakter som man inte kan lita på, tyvärr.
 
Los Angeles Kings - Minnesota Wild: Skippar spel här,  kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Vancouver Canucks - Edmonton Oilers:
 
Edmonton visat fin form på sistone. Ser bra ut inför framtiden, för Oilers del, då man har ett väldigt ungt lag! Vancouver med två raka förluster försöker hitta tillbaka in på vinnarspåret. Tror att Vancouver tar detta, men gillar inte oddset ML 1,52? Nej, Edmonton har varit för bra för att jag ska våga lägga det. Så skippar spel.
 
 
Intressanta spel:
 
Tampa Ö2,5 1,73
Toronto ML 1,70
Toronto-Flyers Ö5,5 1,72
Washington-Islanders Ö5,5 1,83
Washington Ö2,5 1,60
Montreal Ö2,5 1,63
Nashville ML 1,82
Nashville Ö2,5 1,90
Chicago Ö2,5 1,67
 
Lägger upp spel här: http://www.spreadsheet.se/255711
 
Nattens All-in singel: Toronto ML (Kanske Nashville också, avvaktar tills vidare)
 
Nio spel inatt. Får hoppas på att detta slutar bra... Hehe. Men det känns ovanligt bra på förhand faktiskt! Hörs senare vänner och lycka till!
 

Kommentarer

  • tj säger:

    lets go hawks!

    Svar: Hawks får gärna vinna med typ... 8-0 eller något så Ö2,5 går in samt ML för dig. Hehe :) Lycka till!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-04 | 21:16:38
  • Niklas säger:

    Fick en lången igår som gav 240kr i utdelning på 10 kr spelade, Rangers, Flyers, Oilers och Ducks. Idag har jag Vancouver kvar för 122kr, fått in Flyers och Blue Jackets :)

    Svar: Bra spelat och härligt att det går bra för andra när det går lite sämre för en själv! :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-05 | 04:37:06

Kommentera inlägget här: