nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 6/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Ursäkta sent inlägg, men kom hem för ett tag sedan! Sex matcher inatt. Here we goo:
 
Buffalo Sabres - Ottawa Senators:
 
Ottawa inne i en mini-svacka med två raka förluster. Buffalo är ett av årets flopplag och ligger just nu näst sist och har redan börjat bygga om inför framtiden och släppt en hel del spelare på traden som var. Ottawa är bortasvaga i år och det är på hemmaplan som laget bjuder på fin hockey. Tror ändå det vänder för Ottawa inatt. Borde bli en målsnål match här inatt, tror jag, där Ottawa vinner. Två lag som strävar efter att spela defensivt på ett smart sätt och oftast leder det till målsnåla matcher när dessa lag spelar matcher. Testar U5,5 1,58 och Ottawa ML 1,82.
 
Pittsburgh Penguins - NY Rangers:
 
Pittsburgh blev förnedrade senast borta emot Rangers och förlorade 1-6... Sedan Crosby försvann har det bara gått utför och laget har två gjorda mål och tio insläppta på två matcher. Under tiden har det gått bättre för Rangers på sistone och man tycks har hittat mer stabilitet i spelet, samt att Lundqvist börjar visa sin form från förra året. Men inatt måste bara Pittsburgh vinna. Pittsburgh kommer vara sjukt taggade på revanch sedan sist, annars vore det bara skumt i mitt tycke. I grund och botten har Pittsburgh ett bättre lag och ska vinna, men det är NHL så kan såklart sluta hur som helst. Men tror att Pittsburgh kommer vela vinna mer inatt och kör Pittsburgh ML 1,68 som nattens All-in singel. 
 
St. Louis Blues - Columbus Blue Jackets:
 
Testar U5,5 1,60. Columbus målvakt, Bobrovsky, är helt sjuk i dagsläget. Just nu NHLs bästa målvakt och agerar som en vägg match efter match. Tror därför det blir en målsnål match.
 
Colorado Avalanche - Detroit Red Wings:
 
Colorado som ligger sist är ännu en stor besvikelse denna säsong . Tycker det känns lite 50/50 med ML så rör ej det. Däremot brukar Colorado göra en del mål på hemmaplan och Detroits målvakt, Howard, är inte alls bra. Testar Colorado Ö2,5 1,88
 
 
Anaheim Ducks - Dallas Stars:
 
Anaheim Ö2,5 1,60. Tror Anaheim vinner men gillar inte ML 1,46...
 
San José Sharks - Calgary Flames:
 
Flames är pinsamma just nu. Släppt mycket spelare och senast när jag körde Flames som All-in singel så tappar dom 2-0 till 2-8... Gillar inte alls Flames, men gillar ML oddset på Sharks lika lite... Skippar spel här.
 
 
Intressanta spel:
 
Buffalo-Ottawa U5,5 1,58
Ottawa ML 1,82
Pittsburgh ML 1,68
Blues-Jackets U5,5 1,60
Colorado Ö2,5 1,88
Anaheim Ö2,5 1,60
 
Lägger upp spel här: http://www.spreadsheet.se/255711
 
Nattens All-in singel: Pittsburgh ML
 
 
 
Lycka till inatt och så hoppas vi på att det blir en lyckad natt! / Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: