nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 8/4-2013

Kategori:Allmänt

 
Ursäkta sent inlägg men är alltid så sen på helgerna. Det bara blir så.
 
Kvällen gick sådär, Sharks Ö2,5 sitter då dom leder 3-2 just nu. Men Detroit svek, fattar inte varför jag lägger på dom när dom alltid sviker. Så dumt... Ska inte röra dom mer framöver. Denna gången ska jag hålla mitt ord.
 
Nattens tänk: Uppdaterar inlägg ständigt framöver, tar en match i taget, så bara tryck F5 för ser om jag skrivit något nytt!
 
Columbus Blue Jackets - Minnesota Wild: Skippar denna, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Florida Phanters - Ottawa Senators:
 
Florida är ganska svåra, man ska inte tro att det är självklart att det blir förluster för deras del. Ottawa inne i mini svacka med 3 raka förluster. Tror dock det vänder för Ottawa inatt och testar Ö2,5 1,85 
 
Chicago Blackhawks - Nashville Predators:
 
U5,5 1,62 intressant.
 
Washington Capitals - Tampa Bay Lightning:
 
Washington pågång på sistone och spelar bra igen. Hittat formen och laget gillar att spela hockey igen. Ovechkin och Stamkos möts och det lär bli mycket mål. Tror på Ö5,5 1,72.  
 
Buffalo Sabres - New Jersey Devils:
 
Devils ML 1,96 hur intressant som helst enligt mig. Nattens All-in singel.
 
Anaheim Ducks - Los Angeles Kings:
 
Anaheim ML 1,78 testas
 
 
Intressanta spel:
 
Ottawa Ö2,5 1,85
Hawks-Nashville U5,5 1,62
Washington-Tampa Ö5,5 1,72
Devils ML 1,96
Anaheim ML 1,78
 
Lägger upp spel här: http://www.spreadsheet.se/255711
 
Nattens All-in singel: Devils ML
 
 
Devils spelstil brukar kunna störa Buffalo och jag hoppas att det går vägen inatt. Ganska riskabel All-in singel men ibland behövs det också. Goooo Devils!!
 
Lycka till inatt så hörs vi. Ska kolla NHL nu mina vänner !
 

Kommentarer

  • tj säger:

    Lycka till! kom igen nu Devils och hawks!

    Svar: Tack och detsamma!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-08 | 00:35:10

Kommentera inlägget här: