nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Samma visa varje natt

Kategori:Allmänt

 
Börjar bli trött på dessa All-in singlar nu som inte suttit på den senaste tiden, medans de flesta andra intressanta spel sitter. La även in Ö2,5 Sharks i spreadsheetet  inatt om ni såg det, och den gick in. Så hade bara All-in singeln gått in så hade jag haft 6/8 rätt. Istället blev det 4/8. Var likadant igår. Tänk vilken perfekt start på april månad det hade varit om bara All-in singlarna också gått in... Gått från 48 till 42 units på två nätter nu. Boven i dramat? All-in singlarna. Hade Tampa och Calgary gjort sitt jobb hade jag legat på 71 units nu...
 
Stället mig två frågetecken angående natten:
 
1. Fattar inte vad Calgary sysslade med.. Först göra 2-0 direkt i början av första och Ö2,5 kändes säkert? Sen gör Edmonton åtta raka mål och Calgary kan inte ens få in ett tredje.. Pinsamma Calgary inatt...
2. Pittsburgh helt under isen... Gör två mål och släpper in 10 mål på två matcher. Crosby större inverkan i laget än vad många tror...?
 
Nya matcher inatt och en hel del utbud. Ikväll ska fan All-in singeln sitta, så är det bara..! Här är nattens matcher:
 
Boston Bruins - New Jersey Devils
Carolina Hurricanes - Tampa Bay Lightning
Toronto Maple Leafs - Philadeplhia Flyers
Washington Capitals - NY Islanders
Montreal Canadiens - Winnipeg Jets
Nashville Predators - Columbus Blues Jackets
Chicago Blackhawks - St. Louis Blues
Phoenix Coyotes - Detroit Red Wings
Los Angeles Kings - Minnesota Wild
Vancouver Canucks - Edmonton Oilers
 
Inlägg kommer senare. Vilket lag tycker ni jag ska ta som All-in singel inatt?
 
 
 

Kommentarer

  • Roger säger:

    Trist! Spelade själv på Edmonton ML & Anaheim -1.5 och det gick bra..

    Gillar Montreal & Chicago som har hemma.

    Svar: Bra spelat och grattis!

    Vad tror du om Toronto, Capitals och Phoenix då?
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-04 | 14:34:46
  • Roger säger:

    Kommer nog inte röra matchvinnare i Tor, Phx eller Cap matcherna. Är sugen på att köra över 5.5 i Tor-Phi & Cap-Nyi.
    Halak är skadad och reserven ska stå så kanske kör -1.5 på Chicago nu när Hossa ska vara med.

    Svar: Ah ryggar nog dig i Ö5,5 på Tor-Phi och Cap-NYi. Känns som två matcher, där målen kan komma att rinna iväg.
    Jo läste också det, intressant med Chicago!

    Dock ett lag som jag tror väldigt mycket på inatt är Nashville, vad tror du om dom? Man kan dock fråga sig lite hur de klarar sig utan Erat och Latta. Men Nashville är hemmastarka och Columbus brukar passa dom bra.
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-04 | 16:10:15
  • Roger säger:

    Jag tycker Nashville är skitsvår, fördel av hemmaplan som du säger men CBJ har nya spelare också. Tror det blir avgörande vilken målvakt som är bäst, Pekka eller Bobrodsky.

    Svar: Jo så kan det mycket väl vara. Känner mig lite kall när det gäller All-in singlar nu och då börjar man tvivla på vilket lag man ska ta och då brukar det sluta med att man väljer fel lag i slutändan haha. Första feelingen jag hade, var på Toronto iaf...
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-04 | 19:22:26

Kommentera inlägget här: