nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Tack Pittsburgh

Kategori:Allmänt

 
Äntligen lite medflyt med All-in singlarna. Fleury storspelade bland annat. Rangers spelade bättre i matchen och borde vunnit tycker jag. Trodde det var kört när det gick till förlängning eftersom senaste 4 All-in singlar som gått till förlängning har gått åt helvete. Så gick och la mig, men oj vad skönt när man vaknade och såg att man äntligen fått lite medflyt igen. Nu bygger vi vidare på det här.
 
Annars gick resten av spelen sådär... Buffalo-Ottawa såg ut att bli U5,5 efter 1-1 inför tredje perioden. Sen blev det två snabba och när det bara var sju minuter kvar gjorde Buffalo två snabba mål och både Ottawa ML och U5,5 sket sig.
 
Det som var mest störande var att inte Ducks kunde göra tre mål, la 4 units på det. Och oj vad bra Ducks spelade i början och hade spelet, sen gör Dallas 1-0 från ingenstans och det tog väl på psyket antar jag. Tilläggas ska också att Fasth hade ingen bra natt och agerandet vid 2-1 målet, för Dallas, är för mig ett frågetecken...
 
Aja huvudsaken var att All-in singeln äntligen gick in och jag har fortfarande max tre raka förluster med All-in singlarna.
 
Ikväll är det tre matcher och inatt är det sju matcher. Orolig som fan inför kvällens/nattens spel, då det är helg igen... Kommer skriva om alla matcher i samma inlägg om några timmar för ska iväg ikväll så får bli så denna gången.
 
Kvällens matcher:
 
Nashville Predators - Chicago Blackhawks
Winnipeg Jets - Philadelphia Flyers
Los Angeles Kings - Edmonton Oilers
 
Nattens matcher:
 
Carolina Hurricanes - NY Rangers
Montreal Canadies - Boston Bruins
NY Islanders - Tampa Bay Lightning
New Jersey Devils - Toronto Maple Leafs
Florida Phanters - Washington Capitals
Phoenix Coyotes - Colorado Avalanche
Vancouver Canucks - Calgary Flames
 
 
Kommer med inlägg om några timmar, under tiden: Era tankar? / Hörs sen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: