nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Tampa svek, annars bra natt

Kategori:Allmänt

 
3/6 rätt inatt och det är sjukt vad ett straffavgörande kan avgöra om man ska gå riktigt mycket plus med 5/6 rätt eller ha en hyffsad natt, där man går lite minus, med 3/6 rätt. Förövrigt har april gått bra än så länge med 11/16 rätt.
 
All-in singlarna fortsätter att gå upp och ned. Framförallt många som avgörs på förlängning där jag förlorar. Senaste fyra All-in singlarna som inte suttit har nu avgjorts på straffar/förlängning. Det börjar bli lite frustrerande. Intressanta spel däremot går hur bra som helst och de flesta sitter mestadels. Så överlag har det ändå gått bra på sistone, det är bara All-in singlarna som oroar mig. Men i sådana här lägen gäller det att ha tålamod när man har otur och när det där lilla medflytet som behövs saknas...
 
Och Pittsburgh förlorar till slut efter 15 raka vinster. Hemma emot Buffalo? Vad hände? Crosby saknades. Frågan är hur det kommer gå nu framöver utan en Crosby. Ska bli intressant att se. Laget är sjukt bra fortfarande, så man tycker ju inte det ska vara några problem. Tråkigt för Pittsburghs del att förlora när de var så nära rekordet. Men vad är det man säger? Nära skjuter ingen pingvin...
 
 
Inatt är det fem matcher:
 
NY Rangers - Pittsburgh Penguins
Philadelphia Flyers - Montreal Canadiens
Anaheim Ducks - Dallas Stars
Calgary Flames - Edmonton Oilers
San José Sharks - Minnesota Wild
 
Inlägg kommer senare. Hur gick natten för er vänner?
 
 
 

Kommentarer

  • tj säger:

    natten gick sådär eftersom tampa svek oss men Nashville lyckades göra 3 mål så det räddade lite. Men det var jävla på håret alltså.
    kluriga matcher inatt, vågar man spela pens??

    Svar: Ah Nashville var ju bara sjukt. Hade dock hellre haft det flytet på All-in singeln.. :( Nja ska nog invänta och se hur pens klarar sig utan Crosby innan jag lägger på dom!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-04-03 | 17:19:12

Kommentera inlägget här: