nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

2/2 All-in singlar

Kategori:Allmänt

 
Härlig natt då både Tampa Bay och Chicago gick in. Det var många som gick emot Tampa igår och jag blev lite orolig ett tag, men skönt att feelingen funkade!
 
Annars gick det inte så bra på intressanta spel. Washington misslyckades och fick inte in tre mål, Blues sköt 43 skott men blev ändå nollande.. och Pittsburgh-Montreal blev inget målkalas. Men som jag sagt förut, huvudsaken är All-in singlarna och där satt 2/2 inatt så jag är glad!
 
 
Blir två tummar upp idag!
 
Inatt är det bara fyra matcher. Skönt. Dock svåra matcher enligt mig...
 
Boston Bruins - Montreal Canadiens
Minnesota Wild - Phoenix Coyotes
Calgary Flames - Colorado Avalanche
San José Sharks - Anaheim Ducks
 
Kommer med inlägg senare, hörs då! Säg gärna era tankar kring matcherna.

Kommentarer

  • tj säger:

    Härligt att du satte 2 all-in singlar. håller med om att matcherna inatt är väldigt kluriga. Tror lite på Wild men snart är det dags för dom att förlora...
    Ska Ducks ta revansch och börja vinna, eller ska dom få stryk av Sharks igen...

    Svar: Ah håller med. Wild har liksom 6 raka vinster, medans Phoenix har 4 raka förluster... Svårt att våga lägga Wild då. Får sitta o klura på dom här matcherna tills ikväll haha. :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-27 | 14:25:32

Kommentera inlägget här: