nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

3/3 spel satt

Kategori:Allmänt

 
Det gick bra inatt. Hoppas det gick bra för er med! Brukar gå bra när det är mindre matcher att fokusera på. Men självklart så körde man mindre insatser inatt, som jag skrev igår. Känns lite typiskt. Lite surt nu när man ser att 3/3 spel satt haha.
 
Vad har hänt med Anaheim? Fyra raka förluster och blev nollade inatt... Hmm tillfällig svacka eller ett början på ras? Diskutera gärna.
 
 
Spelet för Ducks har låst sig och det ser riktigt mörkt ut i dagsläget... 
 
Aja gick plus inatt i alla fall och det är huvudsaken. Inatt är det hela 10 matcher och det gäller att välja rätt. Här är nattens matcher:
 
Philadelphia Flyers - NY Islanders
Pittsburgh Penguins - Winnipeg Jets
Toronto Maple Leafs - Carolina Hurricanes
Florida Phanters - Buffalo Sabres
Ottawa Senators - NY Rangers
Nashville Predators - Phoenix Coyotes
St. Louis Blues - Los Angeles Kings
Edmonton Oilers - Columbus Blue Jackets
Vancouver Canucks - Colorado Avalanche
San José Sharks - Detroit Red Wings
 
Era tankar? Inlägg kommer ikväll, hörs då!
 

Kommentarer

  • tj säger:

    Flyers hade lätt för Islanders förra mötet, blir det en till lätt vinst för flyers inatt?

    Svar: Jo Flyers kommer vinna!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-28 | 13:08:31

Kommentera inlägget här: