nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

9/11 spel satt inatt

Kategori:Allmänt

 
Vilken fantastisk natt. Hade bara All-in singeln suttit också så hade detta varit den bästa natten denna säsongen. 9/11 spel satt och jag gick 16 units plus. Så synd att Flyers svek. Här var nattens spel:
 
Flyers Ö2,5
Flyers-Islanders Ö5,5
Nashville Ö2,5
Home Goals -2,5
Sharks ML
Edmonton ML
Ottawa ML
Ottawa-Rangers U5,5
Pittsburgh Ö3,5
Carlolina ML
Flyers ML
 
Som sagt, bra natt. Som ni ser så la jag upp lite fler spel senare, bland annat Edmonton som jag kände för lite senare efter jag gjorde gårdagens inlägg. Därför den inte finns med i inlägget men det uppdateras alltid i mitt spreadsheet. Natten var rätt sjuk förresten. Satt ju med home goals så ledde home goals 8-0 så kändes det riktigt bra. Sen börjar Nashville-Phoenix och efter nio minuter står det 8-5 i home goals, hahahaha. Jag tänkte: det här är ett skämt nu skiter sig säkert alltihop. Men sen löste det upp sig bra senare på natten sådan tur var.
 
Kan fortfarande inte släppa att Flyers förlorade riktigt. Får ursäkta för mitt lacka-ur-inlägg igår, men jag var så arg på matchen.
 
 
 
Ikväll är det fyra matcher igen och jag ska ta revanch på All-in singeln. Senaste dagarna har det varit såhär: en dag All-in singlar går in, men inte intressanta spel, dagen efter tvärtom, dagen efter som första dagen osv. Så inatt ska antagligen All-in singeln gå in och inte intressanta spel om man ska följa mönstret. Men jag hoppas självklart på att både intressanta spel och All-in singlarna går in samma dag.
 
Nattens fyra matcher:
 
Tampa Bay Lightning - New Jersey Devils
Chicago Blackhawks - Anaheim Ducks
Dallas Stars - Minnesota Wild
Calgary Flames - Columbus Blue Jackets
 
Era tankar? Hörs senare vänner!

Kommentarer

  • tj säger:

    bra tippat, i natt är det kluriga matcher!

    Svar: Tack:)

    Minst sagt. Får klura på detta ett tag...
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-29 | 13:32:39
  • Bruins säger:

    Vad tror du om de kommande matcherna?
    Vinner Minnesota mot Dallas?

    Svar: Det känns lite 55/45 fördel till Minnesota. Dallas revanchsugna och brukar ha lätt för Minnesota. Men Minnesota är inne i en mäktig form just nu och spelar ruskigt bra. Personligen kommer jag nog inte våga röra matchen.

    Kommer upp med inlägg senare där jag skriver om varje match :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-29 | 16:30:44
  • Roger säger:

    Grattis till igår, synd på flyers. Hade också spelat dem som ML. Tänkte säkra vid 2-1 i tredje perioden. Typ lägga 1/4 av vinsten från ev flyers vinst på Islanders ML eftersom det var 5 i odds men hann inte förrän det blev 2-2. Man kände att målet var på gång. Vad är dina tankar kring att säkra matcher med livebetting?

    Svar: Tack! :)
    Jag gillar att säkra. Har hänt mig också att man funderar på det och bara för det kvitterar laget innan man hinner bestämma sig, så sjukt irriterande är det. Men man ska bara säkra om man har en känsla att ens lag håller på att tappa och oddset ska helt klart kännas värt också. Men om jag säkrar brukar jag alltid försöka göra det när det lag man tippat på leder med minst 2 mål för då brukar oddset kännas värt.
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-29 | 17:21:58

Kommentera inlägget här: