nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

All-in singel blir av

Kategori:Allmänt

 
Jag gjorde ett sista-minut-val av att köra Ottawa ML som All-in singel. Ottawa är starka hemma och Winnipeg har haft mycket flyt med sig på sina senaste matcher. Tycker det känns som det är dags för deras förlust nu, går mycket på känsla här. Gäller att Lehner spikar igen och spelar bra om det här ska gå. Förlorade två raka igår så får se hur det går. Rygga inte med för mycket pga formen med All-in singlarna. Kvällen började dock bra med U5,5 Pittsburgh-Boston och det kändes bra!
 
 
Goo Sens, svik mig inte som Toronto gjorde, snälla...
 

Kommentarer

  • tj säger:

    Jag tror Alfredsson och grabbarna fixar det här!

    Svar: På tal om Alfredsson, Alfredsson 1-0 haha. Detta kanske blir en bra söndagskväll trots allt, långt ifrån över dock :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-17 | 22:04:30
  • Roger säger:

    Ser ut att gå väldigt bra, ska mycket till för att tappa det här.

    Svar: Hej! Jo håller med, första perioden var väldigt bra av Sens. Där visade dom att dom kan spela väldigt bra även utan sina skador. Men nu andra perioden har de varit lite upp och ned. Känns som nästa mål avgör lite. 3-0 och Winnipeg får det tufft, 1-2 och det kan bli jobbigt för Sens ! Goo Sens !
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-17 | 23:24:57

Kommentera inlägget här: