nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

All-in singlarna går bra nu...

Kategori:Allmänt

 
...Det känns dock som om att Ö/U spelet har varit emot mig senaste dagarna!
 
Detroit gjorde som jag bad om inatt, och vann. Skönt det. Flyers likaså. Flames likaså. Så mina tips på ML inatt gick riktigt bra. Dock när vi kommer till Ö/U spelet har det varit lite svajigt på sistone. Varken Ö5,5 i Flyers-Devils eller Oilers-Wings. Aja skrev (50/50) så får hoppas att ingen tog efter tipset och körde ML Detroit eller Flyers istället. Men det är lugnt, det vänder ikväll ska ni se!
 
Matcher både ikväll och inatt. Gör ett inlägg om kvällen matcher runt 4-5. Nattens matcher kommer upp senare, är iväg under kvällen så skulle gissa på att dom kommer upp sent. Under tiden, kommentera gärna vad ni tror angående kvällens matcher:
 
Boston Bruins - Washington Capitals
Pittsburgh Penguins - NY Rangers
Buffalo Sabres - Ottawa Senators
Colorado Avalanche - Minnesota Wild
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: