nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Ännu en bra natt...

Kategori:Allmänt

 
Är inne i ett bra stim nu känner jag. All-in singeln gick in ännu en gång och Nashville svek inte. Får be om ursäkt ifall någon spelade Carolina ML dock. Såg inte förrän senare när jag kom hem runt 12 att Brodeur startade i kassen. Hade redan lagt mina spel då och hade tvekat mer på lägga Carolina om jag hade vetat detta.. Så gör han ''mål'' på det hela också haha. Förövrigt det sjukaste målet jag sett på länge i hockey!
 
 
Vad håller Rangers på med? Kommer Rangers ens ta sig till slutspel i år? Tycker Rangers och Capitals båda är stora besvikelser detta år. Många har klagat på Capitals men det är inte samma Rangers som vi är vana vid att se heller...
 
 
Det går bra nu!
 
Nattens matcher:
 
Columbus Blue Jackets - Calgary Flames
NY Islanders - Pittsburgh Penguins
Winnipeg Jets - Washington Capitals
Anaheim Ducks - Detroit Red Wings
 
Era tankar kring matcherna inatt? Inlägg kommer senare, ska iväg nu. / Hörs!

Kommentarer

  • Oskar säger:

    Tjena! Har du något spreadsheet? Du är väldigt duktig (tummen upp)

    Svar: Japp har två stycken. Bara inte hunnit lägga upp dom. Ska göra det idag eller imorgon!
    Tack så mycket :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-22 | 14:17:50

Kommentera inlägget här: