nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Ännu en fin natt för mina tips!

Kategori:Allmänt

 
2/2 All-in singlar gick in. Gå mina all-in singlar in går jag plus, resten av spelen är mer för skoj på små summor. Varken Wild eller Canucks svek. Det är sjukt vad Wild har svårt att punktera sina matcher. Spelade mycket, mycket, mycket bättre men ändå stod de 4-3 ett tag. Nu löste dom det sedan, vilket var bra! Såg exakt likadant ut emot Ducks två dagar sedan men då förlorade dom, trots stort spelövertag.
 
Dallas förlorar emot Anaheim. Suck! Ducks ser riktigt starka ut i år, två stabila målvakter som kan rädda matcher åt dom. Får ursäkta om någon körde Ö5,5 Columbus-Chicago men brukar bli mycket mål här och inatt såklart så blev de målsnålt...
 
Kommentera vad ni tror om nattens matcher!
 
Philadelphia Flyers - New Jersey Devils
Calgary Flames - Nashville Predators
Edmonton Oilers - Detroit Red Wings

Kommentarer

  • tj säger:

    bra tippat igår natt, idag tror jag att Flyers tar revansch på hemma is!

    Svar: Tack så mycket. Jag är inne på samma tankar angående Flyers, kommer upp med ett inlägg senare.
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-15 | 14:38:29

Kommentera inlägget här: