nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Ännu en fin natt!

Kategori:Allmänt

All-in singeln sitter och 6/9 av de intressanta spelen jag la upp igår. Så en helt ok natt och hoppas att det fortsätter såhär. Såg att Dallas vann, så lite surt att man inte körde två All-in singlar ändå nu i efterhand haha...
 
Mycket matcher inatt igen så kan bli lite jobbigt. Men har redan nu sett några intressanta spel inför natten.
Nattens matcher:
 
Carolina Hurricanes - Florida Phanters
Columbus Blue Jackets - Nashville Predators
New Jersey Devils - NY Rangers
NY Islanders - Ottawa Senators
Winnipeg Jets - Boston Bruins
Montreal Canadiens - Buffalo Sabres
Pittsburgh Penguins - Washington Capitals
Vancouver Canucks - St Louis Blues
Los Angeles Kings - Phoenix Coyotes
 
Era tankar inför nattens matcher? Kommer med inlägg senare ikväll, ska iväg nu!
 

Kommentarer

  • hockeyfrilla säger:

    Tycker Penguins känns lite farliga att spela på..9raka dags för en förlust? Boston saknar deras viktiga center krejci som är skadad efter skottet han fick på knät. Montreal tycker jag känns säker. Frågan är om inte Jersey tar en säker seger mot Rangers också..
    Lite tankar :)

    Svar: Håller med om Pittsburgh. Kommer nämna detta i kvällens inlägg. Jo, men tror på Boston väldigt mycket ändå faktiskt. Gillar oddset ML 1,72! Härligt att du delar med dig av dina tankar :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-19 | 13:50:39
  • hockeyfrilla säger:

    PS. Carolina är min all in favorit inatt iaf..

    2013-03-19 | 13:51:20
  • Roger säger:

    Grattis!

    Montreal ML, Pittsburgh ML, Carolina ML tror jag själv på...

    Svar: Tack! :)

    Jo, håller med. Lite låga odds på dom bara. Kanske lägga ihop två stycken i en dubbel eller något :) vill bara varna för Pittsburgh, med tanke på att dom har så mycket vinster i sträck. Kan vara lite lurigt med sånt :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-19 | 13:52:38
  • tj säger:

    Bra tippat i natt!

    Svar: Tack och detsamma!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-19 | 13:59:54
  • Mio säger:

    Har klivit in på Carolina. Oddset har droppat där vilket känns som ett gott tecken.

    Även Kings har fått smaka lite slantar. Slipper resa och får köra ännu en hemmamatch i Staples då de brukar vara starka.

    tack för grym blogg.

    Svar: Kings tror jag starkt på. Imponerar på hemmaplan som du nämner!
    Tack så mycket :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-19 | 14:22:39

Kommentera inlägget här: