nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Äntligen helgen över

Kategori:Allmänt

Äntligen är helgen över. Jag vet inte varför, men det brukar gå sämre för mig på helger än vardagar. Så hoppas det kommer gå bättre nu under kommande vardagar igen.
 
Natten var ok. Hade ännu en gång flyt med överspelet i en Rangers match. Efter första perioden stod det 2-2 och då kändes allt kört, så slutade matchen 2-2. Sist det hände var när Rangers-Devils spelade. Stod 2-2 efter första perioden och matchen slutade 3-2. Man tror oftast det är kört när det blir fyra mål efter första perioden, men ibland har man lite fly med sig!
 
När det gäller Pittsburgh-Flyers så förstörde det natten från att bli riktigt bra tyvärr. Endast två mål under ordinarie tid trodde jag aldrig det skulle bli...
 
Winnipeg och Calgary gjorde sitt jobb som ML-spel och det var skönt.
 
 
 
''Be better than you were yesterday.'' Det är ett motto vi kör på!
 
Sju matcher inatt och jag har redan nu börjat se mycket intressanta spel. Här är nattens matcher:
 
Boston Bruins - Toronto Maple Leafs
Ottawa Senators - New Jersey Devils
Chicago Blackhawks - Los Angeles Kings
Nashville Predators - Edmonton Oilers
Dallas Stars - Minnesota Wild
Anaheim Ducks - San José Sharks
Phoenix Coyotes - Detroit Red Wings
 
Inlägg kommer ikväll. Kommentera gärna era tankar kring matcherna! / hörs senare!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tror på Hawks, Ducks, Ottawa och boston. gooo hometeams!!!

    Svar: Ja inatt är det hemmalagens natt. Dags för Anaheim att ta revanch nu med!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-25 | 14:14:12

Kommentera inlägget här: