nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Besviken på Anaheim

Kategori:Allmänt

 
Nattens All-in singel gick inte in. Så är besviken. Natten började bra med Pittsburgh vinst, samt Ö5,5 i matchen. Förövrigt kom 4-2 målet när det stod 59:59 på klockan så där hade man lite medflyt. Sen kommer man hem och ser att det står 2-1 till Detroit.. Sen på morgonen när man vaknar så ser man: 5-1... Vad hände!? Tänker jag. Känns så typiskt att Anaheim förlorar när man väl lägger på dom, med tanke på att dom hade 13 raka hemmavinster.. Och självklart ska Howard spela bra inatt med. Aja bara ta nya tag tills ikväll och inatt. Ska inte ut eller något idag så kommer gå igenom matcherna mycket mer. Så ikväll ska vi ha revanch!
 
 
 
 Lite såhär kände man när man kollade resultatet på datorn denna morgon
 
Inlägg om kvällens matcher kommer runt 6-tiden och jag är riktigt sugen på att komma snabbt in i banan igen efter nattens tråkigheter. Här är kvällens matcher och skriv gärna era tankar kring dom:
 
Minnesota Wild - San José Sharks
Ottawa Senators - Tampa Bay Lightning
Los Angeles Kings - Vancouver Canucks
 
Hörs senare / Förresten, kommer lägga upp mina spreadsheets senare idag också. Haft dom ett tag bara inte hunnit lägga upp än.
 

Kommentarer

  • tj säger:

    Är sugen på att lira ML Wild dom har spelat sjukt bra på senaste tiden men dom har 4 raka vinster så känns som om förlusten kan komma när som.

    Svar: Ah eller hur håller med, alltid obehagligt med sånt. Annars har jag en känsla av att detta är hemmalagens kväll.
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-23 | 13:41:54

Kommentera inlägget här: