nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Boston nattens All-in singel

Kategori:Allmänt

 
Nattens All-in singel blir Boston ML.
 
Kom precis hem efter Kings matchen. Så besviken. Kan inte fatta hur Kings blir nollade på hemmaplan i två raka matcher, det finns ju bara inte...
 
Ottawa matchen blev läskig i slutet ändå. Trodde jag aldrig haha. Skönt att dom löste det.
 
Synd att inte Minnesota kunde stänka in ett tredje mål...
 
Förövrig en riktigt usel kväll. Minnesota ö2,5, Kings ML, Kings Ö2,5 gick inte in. Bara Ottawa ML och Ottawa Ö2,5 som gick in. Har än sålänge gått plus på natten iaf, tack vare Ottawa...!
 
 
pga att Kings förlorade var man tillbaka med förlust på All-in singlarna. Hade hoppats på Kings vinst så man haft två raka men icke... Så snälla Bruins gör som Ottawa och svik mig inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: