nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Bra natt med 7/8 rätt

Kategori:Allmänt

 
Ännu en bra natt med 7/8 rätt, där alla tankar stämde förutom på All-in singeln. Självklart var det enda felet All-in singeln. Typiskt. Har haft mycket otur med All-in singlarna på sistone. Först Chicago hemma emot Kings där dom tappade, sen Flyers som tappar hemmar emot Islanders och förlorar på straffar och nu inatt Devils som gjorde en ''Flyers''... Aja får väl vara nöjd ändå med tanke på att 16/19 spel har suttit senaste två dagarna. Skönt att jag hade rätt kring tankarna att Calgary-Columbus skulle bli en målrik match! 
 
 
''Good news'' är hur det går för intressanta spel just nu. ''Bad news'' är hur det går för All-in singlarna...
 
Börjar med kvällen. Det är fyra matcher:
 
Philadelphia Flyers - Boston Bruins
Pittsburgh Penguins - NY Islanders
Colorado Avalanche - Nashville Predators
Winnipeg Jets - Carolina Hurricanes
 
Era tankar kring matcherna? Kommer med inlägg om några timmar! / hoppas det gick bra för er också inatt mina vänner så taggar vi ny NHL kväll/natt, hörs!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: