nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

En väldigt bra natt

Kategori:Allmänt

 
Toronto, Anaheim, Colorado och home teams -0,5 gick in. Det var bara Detroit som svek. Så 4/5 matcher satt och allt går ens väg nu. Förövrigt fjärde raka All-in singeln som gick in, låt oss bygga vidare på detta.
 
Anaheim satte upp sig i rejäl respekt i NHL då dom vinner 4-2 emot Chicago. Jag tycker Anaheim ser helt sjukt stabila ut. Vågar till och med säga att jag tror dom tar SC detta år. Två stabila målvakter, samt sjukt bra hemmaspel. Nu 13 raka hemmavinster...
 
Colorado vände och vann i tredje perioden, det tackar jag för. Efter första perioden tänkte jag ''here we go again''. Colorado har tyvärr senaste tiden startat matcher med att släppa in 2-4 mål direkt i början för att sedan jaga och förlora matcherna i slutändan. Tänkte att de var dags igen men det vände inatt som jag skrev i bloggen igår kväll.
 
Det visade sig att jag gjorde rätt som inte tog Detroit som All-in singel. Som jag skrev, det är nya tider nu. Minnesota är riktigt bra medans det är inte samma Detroit som vi är vana vid och vad spelar det för roll med tidigare historik mellan lagen då? Tydligen spelar det ingen roll alls. Detroit måste börjar vinna sina hemmamatcher som förra säsongen, annars kan det bli tungt i kampen om play-off platsen?
 
Nya tag inför natten och inlägg kommer, som vanligt, upp senare. Nio matcher inatt.
 
Buffalo Sabres - Toronto Maple Leafs
Carolina Hurricanes - New Jersey Devils
NY Islanders - Montreal Canadiens
NY Rangers - Florida Phanters
Ottawa Senators - Boston Bruins
Nashville Predators - Calgary Flames
Winnipeg Jets - Washington Capitals
Los Angeles Kings - Dallas Stars
Phoenix Coyotes - Vancouver Canucks
 
Era tankar?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: