nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Kämpa Boston!!

Kategori:Allmänt

 
Sitter och kollar på matchen mellan Toronto-Boston just nu. Sist jag kollade var skotten 17-6 till Boston. Och vad står det? Jo, 2-0 till Toronto... Boston har spelat mycket bättre än Toronto och jag är riktigt sur just nu att det inte blir mål!! Först Kings blir nollade och nu Boston med kanske? Känns som jag haft mycket oflyt denna lördag/söndag...
 
Det finns ju bara inte att jag lägger två raka All-in singlar där inget av lagen gör mål. En period kvar nu i matchen, så ett litet hopp finns fortfarande kvar. Men antagligen är det kört.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: