nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Kings All-in singel

Kategori:Allmänt

 
Jag kör Kings som kvällens andra All-in singel. Har haft bra feeling på dom hela dagen, var bara lite orolig att om Ottawa förlorar så skulle jag kunna gå mycket minus om jag lagt Kings med. Men har en bra känsla på Kings. Kommer dock inte lägga lika mycket på Kings som jag la på Ottawa så ni vet det!
 
 
Kings är en av NHLs starkaste hemmalag enligt mig. Har svårt att se att Kings förlorar två raka hemmamatcher. Gooo Kings!!!
 
Lycka till! Härligt att Ottawa leder 4-0! :)

Kommentarer

  • Fråga säger:

    Kör du ML på king eller icke? :)

    Svar: Jag kör alltid ML på All-in singlar :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-23 | 20:49:09

Kommentera inlägget här: