nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Nattens All-in singlar

Kategori:Allmänt

 
Får ursäkta för att jag inte skriver förrän nu, men har kollat Frölunda-Luleå. Matchen höll på sjukt länge.. Aja. Har haft mycket tankar kring om jag ska välja Nashville, Vancouver eller Boston som All-in singlar inatt. Är fortfarande lite tveksam, men kom fram till att skippa Nashville. Tycker deras bortaform är för riskabel, även om jag fortfarande tror på dom o kommer köra på dom med en mindre peng. 
 
Så det blir alltså två All-in singlar inatt. Gillar inte riktigt att köra två stycken då man kan gå riktigt mycket minus. Men får hoppa på det bästa helt enkelt! Kommer inte köra lika högt som jag brukar på All-in singlarna går in med lite mindre summa inatt. Har inte riktigt samma feeling som jag brukar ha nämligen. Här kommer All-in singlarna jag kör inatt:
 
Nattens All-in singlar: Vancouver ML och Boston ML (Blev ej av pga att Unibet tog bort spelet tidigare än 1...!)
 
 
Jag vill se ett Vancouver som visar upp sin form från tidigare år och ett Bruins som visar sig starka emot Winnipeg, som dom brukar göra. Gooo Canucks o Bruins!!
 
Lycka till inatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: