nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-27/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Ny natt och jag kommer inte spela lika mycket spel inatt. Gillar inte när det är så mycket matcher som inatt och har redan haft lite problem på sistone så får hoppas detta inte blir en katastrof-natt. Måste hitta tillbaka till formen nu. Här är nattens spel:
 
Carolina Hurricanes - Winnipeg Jets:
 
Carolina ML 1,70 intressant. Avstår dock, då jag inte vill lägga för mycket spel inatt.
 
Pittsburgh Penguins - Montreal Canadiens:
 
Ö5,5 1,80 intressant. Har svårt att spela på ett lag här då jag tycker det känns väldigt mycket 50/50. Dock Ö5,5 är intressant att testa istället, då senaste matchen slutade 7-6 till Pittsburgh...
 
Toronto Maple Leafs - Florida Phanters: Skippar denna, kommentera om du undrar kring mina tankar
 
Washington Capitals - NY Islanders:
 
Washington Ö2,5 1,60. Tror på mycket mål här därför jag tycker Ö2,5 Washington är intressant. Islanders är ett väldigt offensivt lag och jag tror att Capitals kan utnyttja detta i kontringarna.
 
Phildadephia Flyers - NY Rangers:
 
Flyers ML 1,84 intressant. Flyers och två raka bortaförluster, men är okej på hemmaplan och behöver en vinst. Matchen känns väldigt 50/50 men har bara en feeling på Flyers.
 
Tampa Bay Lightning - Buffalo Sabres:
 
Tampa ML 1,70 nattens första All-in singel. Tampa med tre raka förluster och samt en ny tränare. Tror laget vill bevisa för hemmafansen att laget är nytänt och inte gett upp! Samt en het Stamkos som lär göra mål? 
 
St. Louis Blues - Edmonton Oilers:
 
Blues Ö2,5 1,58.
 
Chicago Blackhawks - Calgary Flames:
 
Hawks ML 1,54. Nattens andra All-in singel. Testar Chicago inatt igen. Sviker dom mig nu, så kommer jag aldrig lägga Chicago i en All-in singel igen denna säsong. Detta ska dom ju bara vinna!
 
Vancouver Canucks - Columbus Blue Jackets:
 
Columbus ML 2,75. Kan bli nattens skräll. Jag vågar inte röra matchen då jag haft mycket oflyt på sistone men om ni har bra feeling osv så är oddset värt ett försök. 
 
 
Intressanta spel:
 
Pittsburgh-Montreal Ö5,5 1,80
Capitals Ö2,5 1,60
Tampa ML 1,70
Blues Ö2,5 1,58
Chicago ML 1,54
 
Nattens All-in singlar: Chicago ML och Tampa ML
 
 
 
 Dags för Chicago att vinna igen och visa varför man är favoriter till SC enligt spelbolagen... Tampa har också mycket att bevisa. Även jag. Så kom igen nu Chicago och Tampa, KÄMPA!!
 
Som ni såg så spelar jag inte så mycket inatt, försöker som sagt hitta tillbaka till vinnarformen..!
/ Hörs vänner och lycka till!!
 

Kommentarer

  • tj säger:

    ryggar på blackhawks dags för dom att börja krossa igen, hoppas spelgudarna är med oss, lycka till!

    Svar: Håller med! Kommer bli sjukt besviken annars...
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-26 | 22:48:08

Kommentera inlägget här: