nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-kväll 16/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Ikväll är det fyra matcher. Inte hittat jätte mycket intressant, i så fall har jag mer feeling på nattens matcher. Men ska lägga upp det jag tror angående kvällen. Har haft 4 raka All-in singlar nu, så självförtroendet är på topp och sånt gillar man :)
 
Boston Bruins - Washington Capitals:
 
Boston ML för lågt tycker jag. Man ska veta att på sista tiden har Capitals vunnit de flesta matcher emot Bruins så det är ingen självklart Bruins-seger. ML 2,75 Washington kan vara värt, då skrällen kan ske. Antingen det eller U5,5 till oddset 1,75. Själv vågar jag inte köra ML Washington i alla fall då jag inte riktigt har någon bra feeling. Har du bra feeling dock, så kör på skrällen.
 
Pittsburgh Penguins - NY Rangers:
 
Tror på Penguins här. Upp till er om ni tycker det är värt ML 1,56.. Penguins ska vinna denna matchen, enda nackdelen kan vara att Penguins har 7 raka vinster, kanske känner sig lite nöjda och inte går fullt in? Annars ska Penguins vinna denna matchen.
 
Buffalo Sabres - Ottawa Senators:
 
Tror på Ottawa här. Har haft hyfsat enkelt för Buffalo senaste tiden och dom ger inte upp trots skadorna. Ottawa ML 2,08 ser intressant ut.
 
Colorado Avalanche - Minnesota Wild:
 
Jag ser ett Colorado som är desperata och tvungna att vinna. En förlust här och det kommer se tungt ut för Colorado. För mig är det ett mysterium att Colorado ligger sist, dom spelar faktiskt bra... Bara det att dom har svårt att hitta stabilitet i sitt spel och vinna mycket matcher i sträck. Sen är borta-spelet en stor bov i dramat. Men nu ska man veta att Colorado spelar hemma ikväll, där dom oftast är starka, och dom har chans att ta revansch på Wild sedan sist. Dom lär också ha en hel del hemmafans som vill se sitt lag taggat, med tanke på att dom blev nollade senaste hemmamatchen emot Oilers... Det enda frågetecknet är att Colorado startar med Giguere i mål. Men det spelar ingen roll, tar en chansning på kvällens All-in singel och det blir Colorado. 
 
 
Intressanta spel:
 
Pittsburgh ML 1,56
Ottawa ML 2,08
Bruins-Caps U5,5 1,75
Washington ML 2,75 (Ren chansning.. Tycker bara oddset var intressant, kör inte om du vill lira på mer säkert håll)
Colorado ML 1,82

Nattens All-in singel: Colorado ML
 
 
Jag vill se denna glädje minst en gång inatt från Landeskog. Dags för kaptenen att fixa en seger år sitt lag! GO AVS!!
 
Lycka till ikväll!! / Inlägg om nattens matcher kommer senare. 

Kommentarer

  • tj säger:

    Kör en dubble: ML pens och boston
    Tror också Colorado är taggade ikväll så jag ryggar din "all in singel" :D

    Svar: Hoppas dubbeln går in! Härligt! Hoppas att Colorado inte viker ned sig som senast hemma emot Oilers..! :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-16 | 17:40:29

Kommentera inlägget här: