nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-kväll 17/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Pittsburgh Penguins - Boston Bruins:
 
Känns lite 50/50 rent spelmässigt. Pittsburgh fin form med åtta raka vinster. Dock ska man inte underskatta Boston, dom är starka i år och har fyra bra kedjor. Senast lagen möttes så ledde Boston 2-0 och tappade allt i tredje perioden. Tycker det är fina odds på Bruins ML 2,22. U5,5 1,92 också intressant sålänge som Rask står för Bruins.
 
Ottawa Senators - Winnipeg Jets:
 
Ottawa fortsätter att övertyga trots sina skador. Nu får Ottawa spela på hemmaplan igen och där är dom starka. Tror på Ottawa här, ML 1,76 intressant.
 
 
Intressanta spel:
 
Pittsburgh-Bruins U5,5 1,92
Ottawa ML 1,76
Kvällens All-in singel: Kanske skippar, får se lite hur de känns senare, men om jag kör All-in singel så kommer det att bli Ottawa ML
 
Lycka till! Kommer inlägg senare om de andra två matcherna mellan Edmonton-Nashville och Washington-Buffalo!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: