nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-kväll 23/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Skriver på mobilen för är inte hemma. Uppdaterar inlägget sen om varför osv.
 
Uppdatering:
 
Tre matcher ikväll och jag har bra känslor på hemmalagen. Bara Minnesota jag är lite orolig över av lagen. Här är mina tankar:
 
Minnesota Wild - San José Sharks:
 
Minnesota har haft tufft för Sharks genom historien, men är ruskigt hemmastarka i år. Tror på Minnesota. Och eftersom det lär krävas tre mål för att vinna så tycker jag Ö2,5 är mer värt än ML.
 
Ottawa Senators - Tampa Bay Lightning:
 
Boston rånade Ottawa på poäng senast i mitt tycke. Ottawa spelade mycket bättre och borde ha vunnit. Tror dom studsar tillbaka på vinnarspåret direkt igen faktiskt. Tampa inte lika starka som Boston, samt sämre bortalag. Målvakten i Tampa går inte att jämföra med Bostons målvakter heller för den delen. Nä, här luktar det hemmaseger tycker jag. Ottawa blir All-in singel.
 
Los Angeles Kings - Vancouver Canucks:
 
Tror på Kings här väldigt mycket. Kommer köra Kings som All-in singel om inte Ottawa sviker mig. Annars kör jag Kings i vilket fall, fast med mindre insats. Har svårt att se att hemmastarka Kings förlorar två raka hemma...  
 
 
Intressanta spel:
 
Minnesota Ö2,5 1,87
Ottawa ML 1,68
Ottawa Ö2,5 1,62
Kings ML 1,66
Kings Ö2,5 1,80
 
Nattens All-in singel: Ottawa ML och Kings ML (Kings osäkert än så länge, uppdaterar senare om det blir All-in singel eller ej)
 
 
Gooo Ottawa och alla svenskarna i laget! Ge mig en vinst!
 
Hoppas det går bra ikväll och att Ottawa vinner, så man kommer in på vinnarspåret igen med All-in singlarna. Lycka till!! Inlägg om nattens matcher kommer senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: